Merhaba Arkadaşlar
Ben 04 Şubat 2 Emriyo ile tüp bebek transferim yapıldı.18 Şubat sonuç günümde değerlerim gayet güzel bir şekilde hamilelik tespit edildi.25 Şubat ya kese için gittiğimde tek keseyi doktorum gördü gayet güzel dedi haftaya gel kalp atışına bakalım dedi.05 Mart tekrar kontrole gittiğimde 2 keseyide doktor gördü.ilk kese nin kalp atışını çok derinden aldım haftaya gel diğerininde kalp atışına bakalım ilk gördüğümüz kesenin de kalp atışı netleşir dedi. Bugün kontrole gittiğimde ilk kesede halada derinden kalp atışı alıyorum.ikinci keseden alamadım dedi.kan verelim bir hafta daha bekleyelim dedi.hiç bir düşük belirtim yok. ()Bunun yanında değerlerimde normal gözüküyor beta hcg 54792 ğrogestan 60 .)
Böyle olupta kalp atışını daha sonra net alan var mı?
kızlar ne olursunuz yardımcı olun.