Beyza19_ genetik dedi benim doktorum canım eşim zayıf yapıda bende iri doğmusum ama yapı olarak cok iri sayılmam. esimde 3-3,5 aralıgı doğmuş doktorda o aralıkta dogar diye düsünüyorum dedi babasının genetiğinden etkilenmistir dedi. ben bu haftalarda hep 1 kilonun üzerinde okudugum icin az sanıyodum ama normalmis kilo aralıgı. amaan saglıklı olsunlar önemli olan o 😅