Bugün yaptırdım 127 lira sabah açken ilk kan alındı sonra 75gr lık içeceği içtim 30. Dk da 2. Kan alındı. 30 dk sonra 3. Kan ve bir saat sonra son kan ve idrar birlikte verdim
sonucum referansın biraz üzerinde çıktı ve 100lük yapılacağını söyledi doktorum moralim bozuldu 😑
75lik neden yapıldı derseniz emin değilim ama babamda şeker var aileden genetik olma ihtimali üzerine yapıldığını söylemişti arkadaşım ama doktora sormayı unuttum