Kızlar bugün kontrole gittim doktor bebeğin
bobreklerinde genişleme var riskli gebelik bölümünden ayrıntılı ultrasona girmen gerek orda sana net bilgi verirler dedi ama ben bişey anlamadım başka bir açıklama yapmadı çok kötüyüm kaç saattir ağlıyorum böyle bir durum yaşayan var mı aranızda yada bilgisi olan