Dareyn çeşitlilik açısından eminönü ama indirimden belli başlı şeyleri alayım derseniz e bebek. Mesela ben 5 al 4 öde kampanyasından zıbın aldım e bebekten ve bi takım falan ama şu anda alacağım herşeyi not alıp parasını kenara atıyorum. 21 haftalık hamileyim, ayrıntılıdan sonra tüm alışverişi havuzlu handan yapmayı planlıyorum. Çünkü hem çeşit fazla hem kalite. Bir sürü bebek mağazası var istediğimden yeni doğan dan başlayıp 3-6, 6-9 9-12diye almayı düşünüyorum hazır gitmişken. Ablam çocuğuna bir sürü kıyafet almıştı çok çok kaliteli çıktı hepsi ve daha uygundu