Bugün kontrole gittim aslında doğumdan hiç korkmuyordum sezaryen ameliyata girdiği için biraz ondan korkuyordum doktorum minyon tiplisin eğer açılman fazla olmazsa sezaryende yapabiliriz dedi haftaya tekrar çağırdı çatı muayenesi olucam. Şimdi strese girdim normalden de korkuyorum artık bugünden sonra :(( sezaryende de daha çok korkmaya başladım hele çatı muayenesinden ürküyorum ayyy uff doğurmak istemiyorum dedim bir an çok korktum valla şu an içim içime sığmıyor 😦😦