61zm Merhabaa kızlarrr☺️dün ciğer geliştirici iğne vuruldum bugun aşırı bel kalça ağrısı yaşıyorum. Birde yanaklarım kıpkırmızı oldu ateş gibiler acaba iğneyle alakalı bir durummu? Böyle bisey yaşayan varmı merak ettim🤨
Iremozer 61zm kaç haftalık hamilesin ve etken doğum riskin mi var bende ikizlere hamileyim de 32.haftada vurucaz dedi doktor da
Kelebekdegilkepenek 61zm bende de iğneden sonra yüzde kızarıklık oldu hatta hemşireye ateşim var dedm ölçtü ateş çıkmadı ama yanaklarım alev alevdi.ama Bel kalça ağrısı olmadı canım
Sky2606 61zm Ben de bugün vuruldum evet ilk başta yayılırken çok yandı bacağım kasıldı ama 5 dk ya geçti bir şey kalmadı çok şükür 🙏 Bu arada 32 haftalık ikizlerime hamileyim
Iremozer 61zm yaaa 30 um şuan bende bir sıkıntı yok çok şükür ama doktorum nolur nolmaz yapalım 32 de dedi bide hastaneye yatış yaptınız mj iğneleri vurulurken reçete ediliyormuş galiba iğneler ücretleri ne kadardı bilginiz var mı tam
Btltlg 61zm şekerini yükseltmiştir o yüzden yanakların kızarmıştır. Benim de şekerim takipte doktor birkaç gün şekerini ölçme yükselticek dedi.
61zm Iremozer canım beni dün yatırdı iğneyi vurdu biz yatak ücreti falanda ödedik tahlillerde vardı neye ne kadar verdik bilmiyorum. 12 saat arayla ikinci iğneyi vurmam gerekiyodu onun icin ilacı reçeteyi verdi biz başka hastanede acilde vurduk.
61zm Kelebekdegilkepenek bende hemşireye sordum iğneyle alakalı olcağını sanmıyorum dedi. Bilemedim nolduysa iğneden sonra oldu 😁
Iremozer 61zm özel de doktorum gereksiz yere yatak ücreti ödemeyim diyorum bende iğneyi alıp acilde vurdurmayı düşünüyorum bakalım haftaya gidicem
Kelebekdegilkepenek 61zm sonuçta ciğer geliştiri dedikleri bir kortizon, illaki vücudun biryerinde ani bir değişim yapar diye düşünüyorum 😊
61zm Btltlg gerçektenmii. Bunu söylediğin okadar iyi oldukii bugun sabah beri triplere girdim normal olan şekerim yüksek cıkıyo moralim cok bozulmuştuu içim birazda rahatladı suan. Acaba ben nerde yanlıs yapıyorum ne yiyorum diye kafayı yicektim sabah beri