Merhaba arkadaşlar bugün 32+1 olduk çalışamaz raporu aldım.Normalde randevumu tam 32+0 olacak şekilde ayarladım ama randevumu iptal ettiler doktorun işi varmış.Çalıştığım hastaneye gidip hem sıra beklemek hemde bir daha gereksiz muayene olmak istemedim çünkü takiplerimi özel hastanede yaptırıyorum ve Yakın zamanda 32 hafta raporu alan arkadaşım bir günün sorun olmayacağını zaten sgk sisteminde haftanın önemli olduğunu kendisininde aynı şekilde birgün sonra rapor aldığını söyleyince bende bugün aldım ve çalıştığım kuruma gönderdim.Çalıştığım kurum beni arayarak 24+0 ile 32 haftamı hesapladıklarında arada dört gün fark olduğunu bunun sorun teşkil ettiğini söyledi.Ben raporların doktor muayenesine göre düzenlendiğini ve bugün muayene sonucuna göre 32+1 olduğumu söyledim.SGK raporu haftayı baz alıyor raporumda da sadece 32 hafta yazıyor dedim raporun sorgulanacağını söylediler.32+1 de yada sonrasında rapor alıp sorun yaşayan oldu mu