bltern1 Sezaryen doğum yapanlar tavsiyeleriniz nedir şunu kesinlikle yap veya yapma dediğiniz bişey var mı
Meltem_aras bltern1 epiduralli olcaksan çok kahve tüket ameliyattan sonra ben çok içmedigim için müthiş bir baş agrisi cektim😓
MinnakLiva bltern1 Ben doğumdan 3 saat sonra kalkıp yürüyüş yaptım genel anestezi olduğum için herhangi bir uyuşukluğun yoktu ağrım sızım da hiç olmadı rahat rahat konuşabiliyordum gezebiliyordum