Öncelikle özür dilerim konu dışı bir sorum olacak fikriniz almak istedim telefonum bozuldugu için telefon almak zorunda kaldım ama Nisan’da dogumum olacak Allah’ın izniyle bir sürü masraf yaptık beşiği iviri ziviri evimiz kira eşim asgari ücret çalışıyor Samsung a11 marka telefon varmış kullananlar varsa memnun mu kamerası benim için önemli bebeğimin fotoğrafını çekmek için fikirlerinizi alabilir miyim