Bugün 2kere nst istedi doktorum sancı var dedi doğumhaneye yolladı çatı muanesi oldum ilk defa açıklık yok dedi ebe haftaya gel dediler Beni neler bekliyor doğum yakınmı acaba çatıdan sonra bebek vajinamdan cıkcak gibi hissediyordum sancı gibi aşırı hareketli bebeğim belim kopuyo resmen 2hafta önce gittiğimde 2.300dü şuan 3 kilo olmuş dedi doktor doğuma kadar tatlıyı kes dedi sağlıklı beslen dedi karmakarışığım 🤷♀️