Sevda2811 Merhaba 1 ay 1 haftalık gebeyim ama adet olur gibi ara ara belim ağrıyor yada arada genital kısım ama daha çok belim..ve iş yerinde genelde ayakta çalışıyorm bu etkiliyor olabilir mi bu ağrılar normal mi acaba ?
Sevosss Ben valla nerdeyse 5 ayıma kadar çektim o ağrıları doktoruma sormadan kendisi zaten adet ağrıları gibi ağrıların olucagini söylemişti normal yani