hamisanne33 Kızlar şuan orda doğum yapan varmı virüs varken yani refakatçi aliyorlarmi onceden alıyorlardı ama virusten dolayi suan nasil memnun kaldinzmi
_Elifffffff_ hamisanne33 hiç bir bilgim yok cnm ama postun yukarda kalsın diye yorum yaziyorum🙂iyi geceler
HavvaK hamisanne33 bunu bende merak ediyorum. İki sene önce yapmıştım almışlardı. Şimdi durum nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️ bende iki ay sonra doğum yapcam inş
Aysegultkk hamisanne33 gece kalmaya ücret ödüyor refakatçi yakınlarda kuzenim doğum yaptı o demişti banada ama kendim sormadım