Kızlar Ben 19 haftadayım bugün kontrolüm vardı çok şükür iyiydi fakat doktor detaylıyıda 2 hafta sonra yaptırmamı tavsiye etti. detaylı ultrason fiyatları gerçekten baya yüksek Gittiğim hastanede 600₺ miş. Başka bir yeri önerdi aradım oradan bilgi aldım 250₺ denildi fakat siyah beyazmış. Aranızda renksiz detaylı yaptıran varmı ? Memnun kaldınız mı 🙏