nurell Sevoo34 çay bardafina su koyup damlatıp içiyorum ama alıştım herhalde ilk başlarda kötü geliyodu şimdi standart su iciyo gibiyim
Eyani Sevoo34 benim fıslatmalı olarak verdi doktor günde bir defa dil altına fıslatmak gerekiyormuş, zeytinyağı gibi geldi bana içmekte pek sorun yaşamadım, ama siz zorlandıysanız ekmeğe filan damlayıp alabilirsiniz damlayı
nurell Sevoo34 hiç birini icemiyodum ben dedim artık mecbur içeceksin arkasına hemen tadını değiştirecek birşeyler atiyodum öyle öyle bu zamana geldik sende öyle dgne
Bmom Sevoo34 süt peynir vs gibi kalsiyum içeren yiyeceklerle tüketmemeniz lazım yoksa emiliyo ve etkisini kaybediyor kahvaltıda yumurta vs yediğim için bir saat sonra küçük ekmekle içiyorum ben ekmeğe damlatarak aynı şekilde kan ilacı içiyorsanız onu da kalsiyum içeren yiyeceklerle birleştirmemeniz lazım etkisini kaybediyor
dileksak Sevoo34 baska bir yag ile icmenizj oneririm ki emilimi daha kolay olsun. Ekmek ya da su cok mantikli degil. Devit-3 yetersiz olabilir ocean spreye bakin derim. 3 aydir duzenli kullaniyorum doktorum devit-3 yetersiz demisti bana.
[silindi] Sevoo34 mutlaka iç onu cok örnmli bende içmedim sonra cok çektim şimdi direk agzıma damlatıyorum 6 damla hemen tesir etsin diye 😄
themoonrose Ben suya damlatip hemen iciyorum ekmege damlattigimda cignerken tadi hoşuma gitmiyor ve yutmakta zorlaniyodum. suya damlatinca yuzeyde kaliyor zaten yagli bisey. Kenara ufleyip iciyorum 😁😁😁😁😁
Slm-slm Sevoo34 bana doktor wellcare 1000 lik d vitamini verdi. Fıs fıs şeklinde. Her gün dil altına 1 kere. Diğer d vitaminlerinden içerik olarak farklı oldugunu ecz söyledi. Emilimi daha hızlı. İsterseni dr danısın.