Edaseda19 spiralle cok duydum ama genelde kayma oldugu için oluyor bu 6 ayda bir kontrol edilmesi gerekiyor benim vücudum kabul etmemişti 1 ayda hem kayma yaptı sonra enfeksiyona ceviri mantar olmustu bende anlamadım tabi cok canım yanıyor kaşıntı yapıyordu doktora gittim öyle anlaşıldı direk cıkartı zaten hap kullanmamı önerdi. Hamilelikde sonra da hap devam etmeyi düşünüyorum hemen