Bugün doktor kontrolunde suyumun az olduğunu soyledi 3 gun sonra tekrar gel dedi ama hazirlikli gel sezeryana alabilirim dedi normal dogum sancin gelirse dogurabilirsin ama gelmezse sezeryan mecburi dedi böyle durumla karşılaşan var mi beni bi anda stres bastı heyecandan ☺😔