yavrukom Kizlar selamlar SGK dan doğum pparasi almak için çalışmaya devamlı etmek gerek İşten ayrılmayı düşünüyorum son bir yıldaki prim sayım da 90 üstü şuanda hakediyorum ama 32. Haftaya kadar devam edemeyeceğim gibi bilgisi olanlar yazablrmk
yelizyeliz yavrukom şuan kaç haftalıksınız? Eğer 32′ye çok yoksa doktorunuzdan heyet raporu isteyin 32′ye kadar rapor versin size
Esraanil Haftaya kadar çalışmanız gerekiyor en az. Daha sonra da doğum iznine ayrılırsınız. Ara sıra normal rapor alıp devam etmeye çalışın ama çok zorlanıyorsanız bilemicem
44Queen Seyyydaazehra evet alabilirsiniz önemli olan 32 ye kadar çalışmanız ya 32 de çalışır raporu alırsınız yada çalışamaz raporu alırsınız size kalmış
-Cansu- 44Queen canım peki ücretli öğretmenlik yapıp ne şekilde alabiliyoruz bir bilgin var mı doğumum yaza denk geliyor
Seyyydaazehra 44Queen teşekkür ederim ben ücretli olarak çalışıyorum haziranda bitecek görevim 36 gibi de alabiliyorum ozaman
Hdanefeslna 44Queen peki 32. Haftada çalışabilir ve ya çalışamaz raporu alınca bir değişiklik oluyor mu hangisi daha iyi olur
Rukiye080815 Ben muhasebeciyim eğer doktor raporunu erken başlayabilirse riskli gebelik diye alabilirsin paranı diğer türlü 2 ay önce 2 ay sonra raporun var. Bu değişmez
kubraballi23 Rukiye080815 merhaba bende bagkurluyum isveren statütüsünde ama . dogum parası alabilir miyim? bi bilgi sahibi misiniz bu konu hakkında.. tesekkür ederim 🤗
100717 Rukiye080815 size bişey sormak istiyorum şimdi ben en son ağustosta çalıştım. Ağustostan bu yana ücretsiz izindeyim. Kçö de bu ay sonu bitiyor. Doğumumda 40 haftaya kadar beklersek ağustos başında olacak. Nisandan itibaren primim ödenmeye başlandığında 32. Haftaya kadar çalışırsam 2.5 ay çalışmış olup 90 gün primim dolmuş olmuyor. Bu durumda ne yapabilrm yine yararlanıyormuyum doğum parasından ☺️🙏
Mervuras26 Rukiye080815 merhabalar muhasebeci olduğunuzu görünce sormak istedim . Bende normalde SGK lı çalışanım ama bir süre ödenekten yararlandım hamilelik dönemimde bu ay normale döndü sigortam 32 . Haftadayım 37. Ye kadar çalışmayı düşünüyorum Allah nasip ederse . SGK yı aradım ödenek be öncesine bakılıyor pandemi nedeniyle bir yıl içinde 90 gün prim yararsa ve doğuma ayrılırken aktif sigortalı iseniz alabilirsiniz dediler . Başka bir danışman da full çalışmanız gerekir ödenek olmamalı dedi. Bilginiz var mıdır acaba ?
-Cansu- Seyyydaazehra bende ücretli öğretmenlik yapıyorum canım ama bizim okullar haziranda kapanınca bizimde çıkışımız yapılıyor ve çıkış yapılıncada doğum parasından yararlanamıyormuşuz diye duydum. Sizin demi öyle
44Queen Hdanefeslna yok farketmiyor ne zaman izne çıkarsanız o zaman doğum izniniz başlıyor 37 ye kadar çalışabilirsiniz
Seyyydaazehra -Cansu- ben 26 haftadayım 13 haziranda kapanacak diye biliyorum Haziran başında doğum olacak raporu sanırım çalışırken almamız şart siz kaç haftalıksınız
Sevgiiiy -Cansu- ben de yeni izne ayrıldım. Okula raporumu götürdüm. Benim de doğum iznim temmuzda bitiyor ve okul müdürümüz temmuz ayına kadar sigorta çıkışımı yapmayacak. Zaten yasal olarak raporlu birinin çıkışı yapılamıyormuş.
44Queen -Cansu- 32. Haftayı okul süresinde doldurman gerekiyor canım çalışamaz raporunu Alman gerek Haziran 18 e kadar 32 olmuyor mu acaba senin
-Cansu- Seyyydaazehra 19 haftalığım ben canım evet çalışırken alabiliyorum rapor 32 haftada ama doğum ağustosun ilk haftasına geliyor okullar kapanacağı için işten çıkmış gözükürsem doğum parasını alamıyormuşum. Bizimde haziran aynçında çıkış veriliyor maalesef okullar kapandığında dolayı
yelizyeliz yavrukom hımm daha erkenmiş. Yakın hafta olsaydı doktorundan rapor rica et diyecektim. Yinede ara ara 5-10 gün al rappor