Alpveannesi Tek arteriz bugun normalde 36+4uz ama ultrasonlarda 3 hafta geri. Son haftalarda büyümesi azalanlar yazabilir mi ne gibi sorunlar yasadiklarini
Busracikkkk Alpveannesi bizde aynı durumdayız ama daha 24. Haftadayız yaşayanlar varsa merakla takip ediyorum
Esradygn Alpveannesi merhaba kaç haftalıkken başladı büyüme sorunu. Biz şu anda 21 haftaligiz ama işlerine nasıl olucak hiç bilmiyorum
Balusuuuu Alpveannesi benimde geri kilosu 36da 2300dü hiç Bi sağlık sorunu yok genetik dedi doktor nasıl getenikse biz eşimle Türkiye standartlarından uzun insanlarız birde
Alpveannesi Neden geri olduğunu anlayabildi ki doktorlar. Bizde 24 haftada 2 hafta geriydik ama çok şükür bir hafta hastanede yattım bu zamana kadar hiç arası acilmamisti. Ama şu son iki haftadır gelişimi durdu gibi. Belki alicaklar haftaya.
Anne_adayi33 Aynı sorun bende de var normal de 26 haftalık olması gerekiyor ama 24 haftalık. Kan akımında sorun var ki ecopirin 150 kullanıyorum ona rağmen bu şekilde. Bende en büyük etken tansiyon..
Esradygn Anne_adayi33 sol uterde direnç artisi var benimde. Doktorunuz ne söyledi sizlere. Benim doktorum çok fazla problem olmaz dedi ama çok tedirginim. Kaç haftalıkken tansiyonunuz çıkmaya başladı
Alpveannesi Anne_adayi33 hastanedeyken yine tansiyon hastası bir arkadaşım vardı. 36 haftada bir ay gerilikle 2 kilo doğurmus kızını bir saglii problemi olmamış. İçinizi rahat tutun. Tansiyon gerçekten sorun yaratıyor inşallah sağ salim kucaginiza alırsınız bebeginizi
Anne_adayi33 Esradygn ben en başından beri alfamet kullanıyorum normal de günde 2 defa kullanıyordum 3e çıkardı. Şuan ki hedefimiz 30. Haftayı tamamlamak.. 30 dan önce doğarsa bebekte sıkıntılar olur dedi. Yorulmamam gerektiğini stres ve sıkıntıdan uzak durmam gerektiğini ve bu durumun benim Yemem içmenle alakası olmadığını söyledi
Alpveannesi Esradygn 21 haftalıkken de gerilik vardı en fazla 2 haftaya çıktı 35 e kadar artmadı ama son iki kontrolde 3 haftaya çıktı 😔
Anne_adayi33 Alpveannesi inşallah.. Şuan ki hedef 30. Haftayı tamamlamak.. Allah herkese sağlık sıhhat versin 🙏