GamzeIlhan
Kızlar merhaba bem 25 haftalık hamileyim doktorum idrar tahlili yaptırdı ama henüz hörmedi sonuçları (perşembe ) bugünde sağlık ocağına gittiğimde söyledim bende bir göreyim dedi ebe ve idrarında aşırı enfeksiyon ve protein kaçağı var bebek veya annede ölümle bile sonuçlanabilir dedi çok korktum yaşayan varmıdır ?
DnHazrlklar
İdrarda enfeksiyon olması Protein kaçağına sebep olmuş olabilir hemşirenin dediği preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi bu tehlikeli bir durum ama bunun olması için aynı zaman da yüksek tansiyon ödem gibi bulgularında olması lazım tansiyonu kontrol et doktorunlada mutlaka konuş canım inşaAllah atlatırsın. Korkma ama doktorun zaten gerekeni söyleyip karar verir böyle bir şey olsa bile önlem alınır.
NamelessWarrior
Kuzum bugün bende aynı durumda olduğumu öğrendim 😥 eski postlara bakarken gördüm çok olmuş bu durumu yaşadığın ama sormak istedim cevap verirsen duacın olurum, nasıl atlattın bu süreci neler yaptın ?