Gunes3434 evet 1 kere gidiliyor 20-24.haftalar arasinda ben 22nin sonunda gitmistim bebek daha da buyusun daha net gorelim diye. Esleri de iceri aliyor. Isiklari kapatip ultrason ekranini duvara yansitiyor dev evranda izliyorsunuz, cok guzel tek tek inceliyor size de incelerken gostere gostere anlatiyor hic bir soru isareti kalmadi aklimizda soru sorucak bir sey bile birakmadi. Ayni gun tum cd, raporu ve renkli resimleri size cikti olrak veriyor. 2 adet buyuk boy renkli resimi cikti olarak diger cektigi resimleri de telefonunuza atiyor. Kendi doktorunuza da 1 ay sonra gosterebilirsiniz zaten herseyi detayli inceledigi icin hemen doktorunuza gitmenize gerek yok, riskli bir durumunuz yoksa tabi😊 saglikli bir gebelik gecirmenizi dilerim 🙏🏻🌸