Hanımlar merhaba kendi hesabıma göre 4 haftalık doktorlara göre 5+2 yim. 2 gün önce idrar sonrası kurularken pembemsi bir akinti geldi peçeteye endiseden acile koştuk hemen üstten baktılar alttan baktılar kanaman yok dediler akintin var o yüzden renk böyle olabilir dedi veya yerleşme kanaması olabilir dediler sonra o leke geçti bugün az önce tekrar oldu yine kurularken pembe açık kahve tonlarında akıntıya gelen lekelenmem var bel ağrısı ve kaşık ağrısı da var biraz sürekli aklımda düşük böyle birsey mi diye düşünüyorum daha önce düşük yaşayan annelerimiz var mi acaba tam olarak ne yasadiniz belirtileriniz nelerdi kalbim daralıyor resmen :(