Kubra-nisan Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ 34+2 haftalık gebeyim bugün doktordan geldim bebeğimin başı yukarda ters yani ve sancım çıktı bana progestan verdi doktor günde iki defa böyle kullananlar var mı acaba dönmesi için neler yapabilirim?
ipekeylul Kubra-nisan merabaa dönmesi icin hicbisey yapamazsiniz malesef😃 dogumu artik o belirleyecek bu haftada dönmüs olmasi gerekirdi yada tam dönme haftasinda zsten suan diyebilirim ama hem donmeyip hem sanci ciktiysa rabbim korusun zamaninda gelsin progestan hormonu neden verdi acaba sanci ciktigi icinmi
drysfk Kubra-nisan ben 18. Haftamdan beri progestan hap kullanıyorum akşamları 2 tane içiyorum şuan 36+4 üm hala içiyorum.
melikeyldrm_54 Kubra-nisan bende hamileliğimin basından beri kullanıyorum cnm progestan. Dönmesi için bişey yapamazsın belki son haftalarda döner kendisi dönmezse mecbur sezaryen sebebi 😊
Lokumcuk Kubra-nisan döndükten sonra o kadar zor geçiyo ki benim 30 da gittigimde dönmüştü suan 33 oldum ve kafası o kadar asagıda ve baskı yapıyor ki. Zaten zorunlu sezaryen olacaktım dönmese daha iyiydi diyorum yani tontik kızım😍
Kubra-nisan ipekeylul evet sancı çıktığı için fitil kullanmamı söyledi hem rahatlarsın bebek de döner dedi
melikeyldrm_54 Kubra-nisan benimde ayrıntılı ultrasonda bebeğim makat gelişli dediler doktorum döner son haftalarda dedi ama bende normal doğumdan korktuğum için sezaryen günü aldım 😏
Kubra-nisan Lokumcuk benimde bacaklar aşağıda mesaneye vajinaya baskı yapıyor bi de doktorum bacakları uzun dedi kuzucuk tepiniyor resmen 😂😂