Kubra3444 ben lansinoh kullanıyorum canım. Normalde cildim ve göğüs uçlarım çok hassas çabuk yaralanır ve morarır zor geçer. Ama lansinoh bana çok iyi geldi çok şükür ne yara ne bere olmadı uçlarım. Bir artı yanıda her emzirmede yıkamak zorunda değilsin çünkü bebeğe zararı yok kremin