Seher- en korktuğum şeylerden biri sanırım. Hep normal doğum olsun istiyorum, henüz 32+1 haftalığım ama ödüm kopuyor doktor sezeryan diyecek diye. Elbette sezeryan doğum da olsa doğacak bir şekilde hiçbir şeyi kötülemiyorum ama normal doğum çok daha iyi. Sezeryan sonrası dikişlerin, kesiğin acısından çok korkuyorum. Yengemdem tecrübeliyim neler çektiğini gördüm ama bazıları da hiçbir şey olmamış gibi normal doğum yapmışlar gibi iki gün içinde kalkıyorlar ayağa. Sanıyorum ki bünye ve birazda dirayet meselesi. Sezeryan sonrası en önemli şey bolca yürüyüş ve hareket. Yengem sürekli yatmıştı bu yüzden zor toparladı ama yürüyüş, hareket yapıldığı sürece bence hemencecik toparlanabilir. İçinizi ferah tutun belki hiç korktuğunuz gibi olmayacak, negatif düşünüp kendimizi kötü düşüncelerle doldurmamak gerek insan çok etkileniyor çünkü ruh halinden🙏🏼😇