Elif0606 Kzılar Ocak 20 de adet oldum Şubat 5 de oldum 5 er gün sürdü bu ay olmadım üç dört gün önce hesaplarıma bakılırsan olmma. Gerek korunuyorum sizde adetlerim düzene girmemiş olcak mıyım bebeğim 7ay 15 günlük
Serpil-3 Elif0606 bi düzensizlik var gibi ama doğumdan sonra olabiliyor bazı kişilerde test yap yinede olmadı doktora git
Gull_94 Elif0606 emzıren kısılerdr hemen duzene gırmeyebılıyo normal karsılanıyo bı sene kadar duzensızlık
ebrarecem Elif0606 süt korumuyor güvenmeyin emziriyorum diye. Forumda okumuştum kırkı çıktıktan sonra bile hamile kalan vardı.
yelizyeliz Elif0606 süt koruması çok güvenli değil hatta hiç güvenli değil. Adet görmeseniz bile yumurtlama yaşayabilirsiniz ve hamile kalabilirsiniz. Bence en azından eşiniz korunsun çocuk istemiyorsanız🤣
Serpil-3 Elif0606 sakın süt korur diye düşünme korumaz o süt koruma meselesi bazılarının emzirdiği sürece adeti gelmez bundan dolayı süt korur derler ama adetin geldiyse en başından sakın güvenme
Elif0606 yelizyeliz eşim korunuyor Bnde çok dikkat ediyorum olur muyum ki bu ay ne zaman düzene giriyor kaç günde bir oluyor sürekli değişiyor mj
yelizyeliz Elif0606 yani her bünye farklı. Ablam 40′ı çıktıktan sonra normal regl düzenine döndü. Diğer ablam emzirdiği dönem boyunca hiç regl olmadı🤷🏼♀️ Herkese göre değişiyor canım ama mutlaka günlerini takp et