Gulsahhamsi Merhaba hannmlar 14+3 üm çok fazla göbek kasıntım var büyüdüğü için diyorlar kasırsan catlak daha fazla olur diyorlar ama duramıyorum bunu önleyici bi krem vs bilen var mı?
Emel38 Gulsahhamsi ben bimden zeytin yağlı ,salatalıkli krem almıştım ilk aylardan beri kullanıyorum.. göbeğime,elime, kaşınan yerlere sürüyorum..şükür 27 haftaliğiz gidisat iyi gibi..catlaklik vs. Yok.
melikeyldrm_54 Gulsahhamsi ben badem yağlı bebe yağı sürüyorum cnm kaşıntısı geçiyo ama kaşıyorum bazen. 32 haftalığım henüz çatlamadı bakalım doğuma kadar çatlarmı bilemem 😊