byrktrelif02 32+3 deyim 1 hafta önce doktora gittim 1800 gram dedi az mı sizce ? Birde düzenli bir rutin kontrol sağlayamadık 4 5 kere gittik doktorum yoktu hep farklı doktora gittik Konya’da doktor önerisi olan var mı
Byrktugce byrktrelif02 ben 30+haftada 1565 kg normal canım bence kiloyu kafana takma önemli olan sağlıgı
Fatmaada2015 byrktrelif02 bizde şimdi doktordan çıktık 31+5 1800 kilo 44 cm dedi gayet iyi ama Benin aşırı sancım ağrım war erken Doğum olabilir bebek kanala girmiş dedi iğne yaptı serum taktı şimdi korkuyorum erken olmaz inş