Merabalar hanımlar bende doğum yaptm sonunda oncelikle aşırı derecede normal doğum istiyordum sezeryandan aşırı korkuyordum yani hiç istemiyordum 38 haftaya kadar her şey normal gibi gozukutordu suyum iyiydi kızımın başı dogum Kanalinin hemen önündeydi ama gelelim benim 2 hafta dan fazla bı süre sancım oldu acilmam olmadı çatim da biraz daha bebeğe göre dar olduğu için doktorumla konuştuk ve sezeryan olmaya karar verdik gün verildi o gün gitmeden önce saat 12 den sonra yeme içme kestim sabah 7 de hastaneye gittik yatisim yapıldı serum takıldı sondan takıldı ve 11.10 da amaliyat haneye alındım belimden bir iğne yaptılar asla acı hissi olmadı iğne yapılırken hemen uzandım ayaklarımda bir sıcaklık hissettim sadece sonra doktorum geldi hemen başladı doğuma 11.22 de kızım doğdu doğum esnadi asla acı hissetmedim sadece sarsıntı dokunma hissi oluyor sadede doğum esnasında benim midem aşırı bulandı onu da bı ilacls hemen kestiler doğumdan sonrası so da aşırı kolay geçti benim için bacaklarıma his geldikten hemen sonra kalkıp yürüdüm bol bol yurumenizi tavsiye ederim ne kadar çabuk yururseniz o kadar kolay oluyor herşey kızımın kanında enfeksyon olduğu icin 4 gün hastanede kaldık çok şükür dün evimize çıktık ve herşey çok güzel ilerliyor asla sezeryandan korkmayın siz ne kadar iyiyim derseniz o kadar erken iyi oluyorsunuz.