Rumrum bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde kesinlikle normal yapamam sezeryan yapcam diyordum ama gün geçtikçe fikrim değişti simdi normal istiyorum hatta bugun doktorumla epidural normal doğumu konuştuk 4 cm açılma olunca yapıyoruz iğneyi dedi ve inanki Canım çok aşırı derece tatlıdır hemen Canım yanar en ufak seyde 😍