Deniz_deniz_ allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin öncelikle canım 🙏 cihaz çok önemli hassassa 5-6 haftada duyuyorsun kalp atışını. Ben 5,5 haftalıkken cılız bi şekilde duymuştum 6,5ta gümbür gümbür ☺️ Doktorlar ilk haftalarda çoğunlukla bişey demiyor bende pimpirik yapmıştım ilk başlarda. Hocam şunu yiyeyim mi hocam bunu yapayım mı diye sürekli sorardım. 3 aya kadar yediklerinden beslenmiyormuş bebek o yüzden ne istiyosan onu ye demişti bana. Kendini kasma ve rahat ol ki bebişin de güzel güzel büyüsün huzurlu olsun yerinde stressiz 🐣