Seymaay Dün kontrolüm vardı 29 haftalığız. Beybitom mimikler yapıyor burnu da çok komik top gibi sizin bebekler nasııılll asdfggdsdg
Gull_94 Seymaay hala yuzunu goremedım ben detaylıda renklı olur gorurum dedım duzgun resım vermemıs doktr 25 te gıttım elıyle kapatmıstı cuma gunu gprurum ınsallah😇
Lokumcuk Seymaay en son 30. Haftada gördüm dün 33 olduk kontrolde kafası iyice asagıdaydı ve bize ensesi dönüktü 😂 doktor artık yüzünü doğumda gösterir bu pozisyon degismez kolay kolay dedi😂 ama saclarını gösterdi cok komiktiiii ayagıda yüzündeydi😂😍😍
Gull_94 Seymaay bende gulup gecıyorm artık 15 dk sadece ekranda pıpısı oluyo doktrda guluyo artık bu sefer gorucem dıye umıt edıyorm yuzunu😂
Gull_94 Seymaay vala baska yerını gosterırken hıc utanmıyo😂ultrasonu karnıma koydugu gbı pıpı goruyoruz hep kadında ugrasıyo yuzunu donsun gostersn dıye hıc oralı olmuyo😂
Lokumcuk Seymaay evet ileri haftalardaysanız doktorunuza sorun gösterecektir😂 siyah beyaz ultrasonda basının cevresinde diken diken beyazlıklae😂