Açıkçası herkes 32. haftada başladı hazırlamaya ama ben ev taşıdım, ailemden gelecekler de vardı derken 37.haftada anca tamamladım. Bir de erkenden yıkamak da istemedim tekrar kirlenmesin diye. Ama hem oyalanmak için hem de riskli bir gebeliğiniz varsa o haftalarda yavaş yavaş başlayabilirsiniz.
Bebek için:
-10 lu hastane çıkışı, 2 takım 5li hastane çıkışı
-Takımların içine giydirmek için ince ayaklı pijama
-iki adet tulum
-Bir kalın, bir ince battaniye(bebeğe ilk giydirileceklere bu iki battaniye de verilecek)
-20 adet bebek bezi
-Emzik, biberon(önlem amaçlı )
-iki adet alt açma
-pişik kremi
-temizleme pamuğu(bir de sleepy ıslak havlu paketi aldım orada kullanmak kolay olsun diye)
-emzirme yastığı
-ağız mendili
Kendim için
-2 adet pijama takımı, hastaneden çıkarken giymek için temiz kıyafet
-Terlik(normal doğum olacaksa biri plastik olsun kirleniyormuş doğum esnasında)
-Kalın sabahlık(koridorda yürüyüşte de giymek için)
-İki emzirme atleti ve emzirme sütyeni
-Göğüs kremi, göğüs kalkanı ve pamuğu
-Bir paket depend, 3 adet külot
-3 adet çorap
-Tek kişilik çarşaf tk.(Doktorum yanında bulunsun dedi)
-Kişisel bakım malzemeleri(makyaj çantası, diş fırçası vs.)
Odada kalırken kolaylık olsun diye de ıslak mendil, kağıt havlu, bardak, birkaç atıştırmalık aldım.
Doğumum sezaryen olacağı için bunları tercih ettim. Unuttuklarım olabilir. Hastane ile detaylı görüşürsünüz mesela ben süt gelmezse diye mama almadım orada bir iki günlük veriyorlarmış. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı.