BegumIscanTunc çok sağolasın canım, ben iyiyim Allaha şükür. O akşam sancılarım çok oldu, kanamam da devam ettiği için ertesi sabaha kadar dayanmaya çalışıp bebeğe de bir şey olmasın diyerek acile gittik 7de. Pozitif doğum hikayesi yazmayı çok istemiştim burada lakin öyle olmadı. Açılma olmadığı ve kanal dar olduğu için çok zorladılar, kendi sancım olmasına rağmen 6 saat suni sancı sonunda normal doğum yapabildim.
Allaha şükürler olsun kızımı kucağıma alabildim. Dün hastaneden çıktık evimize gelebildik nihayetinde🤲🏻