Papatyaberen Arkadaşlar çevremden hamilelikte göğüsten süt gelir Şendere olması lazım gibi şeyler duyuyorum ama ben 27. Haftamdayım ve süt yok sizlerde durum nasıl
Minnosunannesiii Papatyaberen oynama sakın canım süt varmı yokmu diye zararlı çünkü bende 31 deyim bende de öyle Birşey yok henüz
burcu_izmir Papatyaberen bende de oldu 27-30 haftalar arası, hatta ilk olduğunda stresli bi dönemdeydim korktum doktorumu aradım, normal dedi. Süt bezleri aktive olduğu içinmiş. Her gebede olmayabiliyormuş bu arada, endişelenmeyin 🎈😇
Mom726272 Papatyaberen benim ilk gebeliğim de 20 haftalık civarı gelmişti sıvı bide son ayım da farkettim bence doğumdan sonra sütün hemen olacağına işaret ve göğüsler de üretim e hazırlanıyor aslında dışarı kaçırması normal 😇
Papatyaberen Minnosunannesiii evet hiç oynamıyorum erken doğumu tetikliyor diye biliyorum ama sen dokunmasan da o gelir gibi şeyler duydum ve merak ettim
Minnosunannesiii Papatyaberen yok herkes bir olacak diye Birşey hem gelmesin zaten ilk akan damlacıklar bebeğe çok faydalıymış onların boşa gitmesini istemiyorum ben 🤣
Keevserr Benim kendiliğinden sıvı jel gibi akıyo hatta atletimde izi kaliyo kuruyo cikmiyorda yikansada
tatlissannee Bendede yok 31 e giricez kişiden kişiye değişiyor herhalde önemli olan doğunca gelmesi diyorum bende kendi kendime☺️
Yigitkeriminannesi Papatyaberen 31 haftalık iken afedersiniz ilişki öncesinde on sevismede eşim süt tadı aldığını söylemişti başka da olmadı şu an 34+4teyim
sue92 40+1′de doğum yaptım hiç süt fln gelmedi benim. Ama olabiliyomuş öyle. Siz uyarmayın memeyi elinizden geldiğince. Sanırım hormonlarla ilgili🤷🏻♀️