Mrb ilk hamileligim normal dogum olmustu suan ikinci bebegime hamileym pazrtsi ins dogum olacak zorunlu sezeryan merak ettigim sezeryandn sonra goguslerde sertlik hemen oluyormu??
ben normal dogum yaptogmda odama geldigimde goguslerim sert ve sut doluydu normal dogum esnasinda sut salgilandigi icin oyle oldugunu okudum heryerde ve cok korkuyorumm acaba sutum gelmezmi:(Goguslerim suanda yumusak ama sıkınca sut geliyor bu konuda bilgisi olan varmi??