Tatlım içini ferah tut ben 13. Haftada 3.7 dendi burun kontrolü v ekan testi yapılmadan direk perinatolojiye yönlendirdi doktorum gir orda baksınlar diye randevu aldım ama gidemedim randevu sabahım covid pozitif oldugumu öğrendim nasip olnadı ne gitmek ne test yaptırmak Allah sağlıkla kucagıma almayı nasip etsin hepimizin inşallah. Yarın randevum var doktoruma anlatıcam olanları bakalım ne diyecek ama 15. Haftamda girdim test süresi de gecti zaten maalesef 🙄