aybke123 Merhaba ikiz anneleri ne durumdasınız? Bebekler nasıl? Bebişleriniz kaçar kilo oldu? 30. Haftada Gelişim sıkıntısı olan var mı? Durumlarımızı paylaşalım😊
Gamzelim12 aybke123 merhaba cnm ben bugun gittim kontrole cok şükür. Bi sıkıntımız yok hersry yolunda 1.300 ile 1.400 küsürlü kılodalar