20+1 haftalık olduk. Bazen karnımda pıt pıt atmaları hem hissedip hemde görüyor gibi oluyorum. Bunu 16. Haftamdan sonra hissetmeye başladım. Ama bazı doktorlar bağırsakların hareketi de olabilir dedi 🤦 Siz nasıl Hissettiniz ilk ? Nasıl oluyor gerçekten doğru mu hissediyorum acaba ? 🤭