Kmndas Hatice3590 2 nisanda burda var detaylı ultrason şimdi onda da bi baktırcam büyüme olmuşsa perinatolojiye gitçem canım öyle düşündüm inşallah büyüme olmaz
Kmndas Betuledem çok teşekkür ederim canım bende az su içiyorum ondan mı oldu acaba diye kendimi üzdüm biraz ne yapalım ne gelirse Allah’tan da insan korkuyor işte bende bi kontrol daha geçirip gidicem perinatolojiye büyüme olursa şimdi gitsem de aynı oran olacak bakalım 2 hafta sonra ne olcak büyüme olacak mı
minicikanne Kmndas Bizimde detaylı ultrasonda bir böbreği 4.1 diğeri 3.8 mm çıktı. Detaylı yapan doktor beni korkuttu, down sendromuna falan bağladı konuyu. Kendi doktorum korkulcak bişey yok dedi. Allah’a şükür. Geçer gider inşallah.
Kmndas minicikanne inşallah canım hemen down ba bağlıyorlar ama tarama testleri de temiz çıktı bilmiyorum