Gs-01-03-2020 Sevgili anneler benim gibi 40+0 olup bebeğinin hala gelmeye niyeti olmayan kaç anneyiz bende hiç belirti yok sizlerde durumlar nasıl 😊
Tugbakrc7_ Gs-01-03-2020 41.haftadayım canım hala yok yarın yatışım yapılacak ve suni sancı alacağım 🥴
Mrvgl Gs-01-03-2020 Benm 39+4 bugün. Ptesi dra gittiğimde 3.60o kilosu cuma gel böyle giderse kilo artışı yatış yaparız dedi . Sizin kilosu nasil bebeğinizin . Hiç mi belirtiniz yok. Benm yok. Kalcamda ağrı var,akıntım var.
Mrvgl Tugbakrc7_ 41 + kacsiniz. Bir de bebek kilosu nedir. 41+0 a kadar bekliyor devlet hastanesi Max. Siz özele mi gidiyorsunjz
Tugbakrc7_ Mrvgl yarın tam 41im canım yatışım yapılacak suni sancı verilecek özel hastaneye gidiyorum bebeğimin kilosu 3100
Gs-01-03-2020 Mrvgl maalesef bebisim ters cok küçük bir ihtimal savcıyla dönebilirmis o yüzden bide devlete gidiyorum 41 e kadar bekletiyoruz dedi o nedenle bekliyoruz bakalım
Mrvgl Gs-01-03-2020 Ben de devlette doğurmak için 41+0 i bekliyorum ama.ozeldeki Dr bu cuma suni ile başlatalım diyor 40+0 olcam
Gs-01-03-2020 Mrvgl Mrvgl özele kalsa bana medipolde bir doktor a gidoyordum oradaki 39+3 te birde başka bir özel hastaneye daha gittim oda 39+6 da alalım sezeryan a dedi bende bu umut doner diye beklemek istedim o yüzden devlete gidiyorum şuan
Mrvgl Gs-01-03-2020 Bnemkide Medipol. Doktorum tam 40+0 da suni ile başlatnakmistiyor. Devlete gidicem ayningun görüş alicam randevumda var
Mrvgl Tugbakrc7_ bana da devlet 41+0 dedi. Özelde 41+0 demişti ama 39+2 de gittim evelsi gun 3.600 kilo olmuş cuma yatış yapabilirz dedi istemiyorum henüz .