Zulalaksin Bugün 7+1′gunluk olması gereken bebeğimin 5+2de kaldığını öğrendim.3 doktor gezdim.kanama ağrı olmadığı için doktorum direkt vakumla kürtaj önerdi.surec nasıl ilerliyor.bir kızım var ama çok üzgünüm 8 ay sonra hamile kalabilmistim
Yasinimm Zulalaksin Allah bu doktorlari ne yapsın bana neler neler dediler 😔 kardeşim 3 4 doktorla olacak iş değil ki devlet mi özel mi ben özel gidiyorum
KubraAydin Zulalaksin aynı şekilde benimde öyle 9+3 bebeğim 6 haftalıkken ölmüş ilerleme olmamış 3 doktor gezdim bende fakat sonuç değişmedi dün tekrar başka doktora gittim aynı şeyler olunca hemen aynı yerde kürtaj oldum
KubraAydin Zulalaksin ilk gebeliğimdi hemde ama inşallah daha sağlıklı hamileliklerimiz olur daha sağlıklı bebeklerimiz olur inşallah
Eymirinannesi Zulalaksin iki kez oldum. Sabah aç karnına gidiyorsunuz. Anestezili oluyor zaten 15-20dk sonra uyandırılıyorsunuz iki saat içinde de taburcu ediliyorsun. Geçmiş olsun tekrarını yaşatmasın
Zulalaksin Yasinimm doktorumdan çok memnunum.insan kabullenmek istemiyor sadece gezdim birkaç doktor yine kendi doktoruma gittim
Rana-10 Zulalaksin aç karna gideceksiniz uyutulursunuz zaten uyandığınızda bişey hissetmeyeceksiniz ara ara lekelenmeleriniz olacak bi 30-40 gün sonrası adet olursunuz inş tabi psikolojik yönü zor ben de yaşadım Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin
serenty_123 Zulalaksin Ben oldum rahîm çok yıprandı çok ağrılarım oldu sonra bugünkü aklım olsa normal kürtaj olurdum sonrasında iyileşme süreci zor oldu zor hamile kaldım
_Mother_ Zulalaksin bende vakumla kürtaj oldum ama benim haftam büyüktü 18 haftalıktım bebeği normal doğum ile doğurdum eşi gelmedi onuda vakumla yaptılar içimi temizlediler ama beni uyutmadan yaptılar 15 20 dk falan sürüyor ben 3 ay korundum sonra korunmayı bırakır bırakmaz gebe kaldım kürtaj olunca zor bebek olur diye birşey yok vücut ile alakalı bir durum bence çok geçmiş olsun rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah 🤗
serenty_123 Zulalaksin evet çabuk hayata dönüş oluyor onlarında kolayına geliyor ama rahîm çak yipraniyor basınçlı hava basılıyor içeriye çıkış işleminde eşime sadece çorba içsin hafif yesin demişler ne bu ameliyat mi oldum sanki diyip umursamadım pişman oldum 15 gün sırf çorbayla yaşadım ac gezdim resmen ağlaya ağlaya katı yiyemedim