058elf 22_FN adetin geçti mi? bi de canım 5 ten küçük olarak gösteriyo karşılığı da gebe olmayanlar yazıyo büyük ihtimalle yok ama hakkında hayırlısı olsun 🌸
Elifdikel 22_FN sonucunuz 5 den küçük çıkmış görülüyor maalesef o yüzden net rakam yazmamışlar gebelik yok diye
Alwayshope 22_FN canım sonucun 5 değil. 5 den küçük değer bazı laboratuvarların minimum ve Maximum referans değeri oluyo sonuçlar bazı değerden az veya çok gözükmüyor senin sonucumda malesef 5den düşük demek
Patilimom 22_FN benm adetten 4 gün önce 1 çıktı. Tekrar kan istedi doktor ama bn adetimin gecikmesini bekliyorum
058elf 22_FN ondan böyle çıkmıştır canım 5 ten küçük diyo çnkü tam bi değer yazılmamış. Bekle bi kaç gün sonra tekrar verirsin
afrasil 22_FN 5ten küçük yazıyor 5 degil bence . Yaninda da <5 gebe olmayanlar yazmış . Her yerde ayni sekilde çıkmıyor mesela biyerde verdim 1.20 çıktı diger tarafta 2 çıktı