65incipay Merhaba Anneler 33+5 olduk bebek kıyafetlerini yıkamak için hangi deterjanı önerirsiniz sıvı mı toz mu marka olarak hangisi 🤔 erken mi başlıyorum acaba tam zamanı mı 🤔 ve bebek şampuanı hangisini önerirsiniz 🤔 ilk bebiş biraz deneyimsizim😊
058elf 65incipay 33+0 🐣 bundan üç hafta önce kıyafetleri yıkadım ancak dün ütüleyebildm bugün katladım çantasını hazırladım 🤗 Bence ağırlaşmadan başla canım insan artk yoruluyo. Beyaz sabun aldım rendeledm onunla yıkadm kıyafetlerini de :)
Bmom 65incipay ben dün bitirdim 30. Haftada granül sabunla yıkadım dalanin yumuşatıcı yerine çok az Dalin sıvı deterjan koydum kokusuz ama ütüleri de dün yaptım ☺️
Cidemkisa 65incipay bende granül sabunla yikamistim ama yumuşatıcı koymana gerek yok bnce gereksiz zaten mis gibi bebeğinin kokusu olucak 😍şampuan olarakta bn mustela kullanıyorum
Ozlem23 65incipay ben duru granül ile yıkadım bence erken değil yıkamak için çünkü ütü kısmı cok ugrastiriyo minik minik ☺️ şampuan ben mustela aldım ama babyme nin sampuanida güzel temiz icerikli ve uygun
Aysun1274 Ben kızımda da sabun tozu aldım dalibşn sonra duruya başladım 1 yaşında hala duru kullanıyorum
mom77 65incipay ben chıcco sıvı deterjan aldm 31-32. Haftam gibi bende yıkayıp ütüleyip herseyı hazırlamayı dusunuyorm yaklasık 2-3 hafta sonra (: cnku suan bıle agırlastm son aylar hıc yapamam
Fio_fff Öncelikle temiz içerikli olup olmadığını araştırın tavsiyem. Ben siveno ile yıkadım fenada değil kokusu. Yumuşatıcı zaten tavsiye edilmiyor. Şampuanda mustela tercihim.