Merhabalar 31.haftalikken doktora gittiğimde 1340 gr dı bebeğim. Bugün 33.haftalik oldum. kontrole geldim 1500 gr dedi doktorum😔 haftaya erken doğum kararı alabiliriz dedi. Tüp bebekle olmustu cok üzülüyorum ne yapıcam auni durumu yaşayanlar nolur umut olun, 😒