Zynp_hsy gebelikte şekeri olan anne adaylarının bebeklerinde hipoglisemi ve sarılık olma ihtimali çok yüksektir. Bebekler normalden iri olduğu için normal doğum uygun görülmez ve şeker doğum esnasında daha fazla yükselebileceği için çoğunlukla sezeryana yönlendirilir gebeler. Önlem alınmazsa gebelik sonrasında da devam edebilir diyabete yatkınsanız ki gerçekten bu durumu Allah korusun. Ablam gebelik şekerini önemsemedi 4.400 gr doğurdu yeğenimi. doğduğunda şekeri çok düşüktü ve sarılıkla iki üç gün hastaneden taburcu etmediler bebeği. Dikkat ederek bütün bu risklerden korunabilirsiniz. Doğru beslenmeyle herşey mümkün. geçmiş olsun