Gamzeli16 merhaba bende özelde takibimi oluyorum doktorum 220 lira ücret karşılığı iğnenin yapılacağını ve günlük yatış girişi yapılacağını söyledi hatta bende şehir hastanesine gittim kadın doğumda bana reçete yazdılar eczacılar birliğinden alıp aile hekiminde bile yaptırabilirsin dedi ben o şekilde yaptırdım