Kızlar merhaba,
bugün doktor kontrolünde bebeğimin yumurtalığında doktor kist olduğunu söyledi. Başka bir açıklama yapmak için erken dedi ve beni perinatolojiye yolladı.. 30+1 haftalığım başına gelen oldumu? Tek söylediği kız bebeklerde görülebiliyor ve doğumda kendiliğinden gidebiliyormuş yinede çok endişelendim 😞 randevuma 1 hafta var