ysfali06 svksym ben ilkini 22de ikinciyi 26da oldum. İlkiyle ikincisi arası 1 ay olmalı demişti hemşire. Sizde ilki ne zaman olduysanız ona göre gidebilirsiniz aşıya.
Hellolo 1 ay olması gerekiyor ikisinin arasında sağlık ocağından bilgilendirmeleri gerekiyor aslında bir arayın isterseniz