Hazal12 Kızlar şimdi farkettim aynada göbeğim deliğimin altında ufak morluklar var 2 tane vurmadığıma eminim karnımı nasıl vurayım 29+2 yaşayan varmı bu durumu
Melos2234 Hazal12 30 haftalığım benimde 1 haftadır göbek deliğim genişledi yanlarında sanki bir yere çarpmış gibi morluk var
Eczmery123 Hazal12 çatlak olmadan önce morluk oluyor. Bol çatlak kremi sürün oraya. Beyazlaşınca geri dönüş olmazmış
BurcuP Hazal12 35′teyiz bende de var ama böyle düşmüşsün gibi mor değil damar moru gibi . Gerildi göbekler damarlar bile harita gibi belirginleşti iyice. Korkmayın normaldir
Gull_94 Hazal12 ıkıncı hamılelgım benımde gobek delıgım daha dısa dogru cıktı ve etrafı morumsu sekılde karardı normal dıye bılıyorm ama vuma doktr kontrlum var tekrar sorarım